15 enpresa eta erronka bat

Logo Adegi

Adegi

15 enpresa eta erronka bat: nola bilakatu gizarte-berrikuntza faktore lehiakor

Erronka: Gipuzkoako enpresak lehiakorrago bihurtzea, gizarte-berrikuntzaren bidez (produktuan, prozesuan, balio-katean edo komunitatean), gure ikuspegi pragmatikoa baliatuz eta gure HdR metodologiaren bidez.

Edificio arquitectonico con luces

Erronka konpondu genuen

Gure metodologia lan-tailerren formatura egokitu genuen, eta elkarlaneko saioekin uztartu. Hala, parte hartu zuten 15 enpresek:

  • Bertatik bertara ezagutu zituzten beren negozioaren gizarte- eta ingurumen-alderdiekin loturiko arriskuak.
  • Ulertu zuten zer-nolako potentziala duen gizarte-berrikuntzak haien kasu jakinetan.
  • Enpresako gizarte-berrikuntzako plan propioak sortu zituzten.

Geure ekarpena egin genuen

Metodologia propioa aplikatzea eta saioak dinamizatzea.

Gizarte-, ingurumen- eta negozio-inpaktua uztartzen dituzten ideiak eta ekintza-eremuak identifikatu genituen.