Gizarte-enpresa bat bere muinera eramaten

Meitai Maitie

Lehiakideetatik bereiztearen garrantzia

Erronka: Negozio-lerro berriak zabaltzea eta lerrook merkaturatzeko bideak aztertzea, lehiakideetatik bereizteko.

Erronka konpondu genuen

Lankidetza honetan, CANVAS metodologia eta Ozeano Urdinaren estrategiaren balio-kurbak baliatu genituen, negozio-ereduan berrikuntzak identifikatzeko, eta, hala, hazi eta inpaktua areagotu ahal izateko.

Gogoeta egin genuen egungo merkatu-segmentuei eta segmentu potentzialei, balio-proposamenari eta negozio-ereduaren egiturari buruz, lehiakideetatik bereizteko moduko hazkunde-estrategia bat ezartzeko.

Tuppers con fruuta

Geure ekarpena egin genuen

Metodologia egokituen gaineko ezagutza, eta saioak dinamizatzea eta dokumentatzea. Era berean, lehiakideetatik bereizteko ideiak eta hurrengo urteetako behin-behineko emaitza-kontua.