GGKE batek enpresekin dituen merkataritza-aukerak
Enpresa-mundura bideratutako zerbitzu-zorro bat identifikatzea eta definitzea
Erronka: Posible ote da Garapenerako Gobernuz Kanpoko Erakunde (GGKE) bat enpresara hurbiltzea negozioarentzako balio-proposamen batekin, dohaintza bat eskatu edo boluntarioak eskaini beharrean?
![equipo uniendo manos](https://www.sinnple.es/wp-content/uploads/sites/469/2021/03/ong.jpg)
Erronka konpondu genuen
Huanca GGKEak bere jarduera garatzen duen testuinguru enpresarial, politiko, ekonomiko eta sozialaren azterketa zehatza. Haien gaitasunak eta trebetasunak baloratu genituen, eta, ondoren, enpresa-munduan hautemandako beharren eta aukeren aurrean duten balio-proposamena definitu genuen.
Azkenik, erreferentzia-enpresa batzuekin kontrastatu ondoren, enpresa-zerbitzuak eta horiek abiarazteko plana definitu genituen.
Proiektu handi bat, zeinaren helburua baita gizarte-erakunde bat orientatzea eta posizionatzea, enpresa-mundurako zerbitzu lehiakor bat eskaintzen duen heinean.
![voluntario dos manos unidas](https://www.sinnple.es/wp-content/uploads/sites/469/2021/03/voluntario.jpg)
Geure ekarpena egin genuen
Lan-metodologia berritzaileari eta Huancaren misio sozial argiari esker, lanak ikuspegi zabalagoa hartu zuen, zeina hobeto egokitzen baita egungo enpresa-errealitatera, haien kezketara eta motibazioetara, eta, noski, gizarte-erantzukizun korporatiboren tankerako kontzeptu eztabaidagarriarekin duen harremanetara.